Tjabatjena hallå på er! - Sara här!

Japp det här är Sara, inte tove, som bloggar på toves blogg, vad tycker ni om den nya designen? Haha visst äger den! Ja såklart för jag hjälpte henne att göra den, visst e vi skills? Ja det e vi!! Fan vad vi äger!! Thihi Vi här atit snabbmakroner med simple kötbular!! Haha Vi e bästast i hela världen, så det så, lilla bloggläsare!!
Haha nu ska jag bloggskola tove lite grann harrå... Ni da? Jo kommentera allt ni har!!
Läs också min lilla fjuttblogg häär, den e asbäst!! Tycker mina fina monsterballsläsare!!
Men kommentera nu när jag hjälper tove mot nya kissie!
Där är jag (till höger) och jag har bara toves hårmascara inte, färgat!!
Pussar sara!

2012-05-12 | 12:12:44 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback